zondag 6 april 2014

een wolkjesdag

Origineel kan je niet meer zijn met wolkjes, je ziet ze overal. Maar maakt dat ook wat uit? Zolang die wolkjes binnen zijn en er geen echte regen uit komt, word ik er eigenlijk altijd wel vrolijk van. 

Ik heb nog 3m kringwinkelstof over van de tipi die ik veel zuiniger uitvoerde dan voorzien (en waardoor ze dus ook kleiner uitviel). En ik had nog een stel oude kussens die ik naar de kringwinkel wilde brengen, tot ik me bedacht dat ik ooit vast wel eens zelf een kussen zou maken en dan zou het zonde zijn dat ik er dan vulling voor zou moeten kopen.

En ja, je moet er ook gewoon niks voor kunnen, stikken, vullen, blinde steek toenaaien en klaar.
 
 

Helaas zijn er ook wolkjes buiten trouwens, maar we laten dat vooral niet aan ons hart komen. Ik heb na zo'n drukke veeleisende week als vorige week vooral niet zo'n grote ambities, niet veel meer dan op adem komen, of dat nu binnen is of buiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow