dinsdag 12 augustus 2014

vrolijk

vandaag werd ik blij van:
300 minuten cadeau in een doos, of meer, want ik vouw op kruissnelheid 1 kraanvogel op 3 minuten, maar ik wist dat ik getimed werd en kon het volgens mij ook niet sneller. Als ik dat niet weet dat ik getimed word, dan doe ik vaak andere dingen of kijk ik tussendoor even tv, en doe ik het op 7 minuten. Dankje Lien, ze zijn prachtig! ze gaven bijna licht toen ik de doos open deed en door het lichtinval, geweldig

een pakje dat al een hele poos bij de post lag: een olifantentrui van bij Kids Anvers

en 2 leuke kringwinkelvondsten vol nostalgie, vooral bij die laatste!, ik pulkte die bollekes er altijd af, hopelijk doet de dochter dat dus niet, ik heb al getest, ze plakken er nog goed stevig aan, dus er is hoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow