zondag 2 november 2014

Theo

Het idee was om gewoon kleren te kopen voor de kindjes voor op ons huwelijk. Tot ik een prachtig jurkje vond voor Helena en er niks bijpassends bij vond voor de zoon. Dus kwam ik al snel bij Theo en Jacob en trok ik met het kleedje onder de arm naar de betere stoffenzaak, Lizzy L'oiseau.
Samen met Tinneke zochten en vonden we de prachtigste combi dat én bij het kleedje paste én bij Alex paste (iets met diertjes en iets waar hij in kan bewegen).

 
De Theo dus, van zonen09, met alweer een schitterende handleiding en ondanks die schitterende handleiding toch bulkend van de foutjes en ondanks de foutjes helemaal geslaagd.

 

 

 

Op boekenjacht in het begijnhof van Diest. Alex heeft een Jacobje aan dat ik eerder al maakte (mijn allereerste!). Helena heeft hèt kleedje aan (Van Hassels).

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow