vrijdag 20 maart 2015

kliekskesdagen

Een retrodag is fijn, daar niet van, maar wel druk en aan de rappen. En bitchfight is niet aan mij besteed. De kliekskesdagen zijn dus minstens even leuk want dan heb je alle tijd, het is rustig in de kringwinkel en er valt nog zeker veel leuks te ontdekken.


 

Heerlijk, die nachtkleedjes van vroeger, lekker lang ook. Ik dacht ze in te korten wegens wel heel erg lang, maar de dochter vindt het heel erg prinsesserig als in geweldig. Ze oefent nu met haar prinsessen-knievalletje met het blauwe kleedje.

De mevrouw in de winkel vroeg zich hardop af wat ik met die theepot en borden deed. Euh ja, thee in doen en uit eten dus. zulke dingen geven toch net een beetje meer kleur in je leven.

Bij ons is het normaal dat er nooit dezelfde borden op tafel staan. De beige van de Ikea staan denk ik ergens op zolder, of zou ik ze nu toch al naar de kringwinkel hebben gebracht. In het begin sputterde de man wat tegen, maar ondertussen wordt deze lichte vorm van chaos geduld.

 
Want Fisher Price autootjes heb je nooit genoeg, zeker als je 2 garages hebt.
 

Dat geldt ook voor schilderijtjes op hout. Ik neem ze alleen maar mee al ik heel zeker ben dat ze zullen opgehangen worden. mijn collecties is ondertussen immers al zo uitgebreid dat de concurrentie om op de muur te geraken, moordend is. Voor deze 2 vind ik zeker nog een plekje

 
Tot slot vond ik nog een groot gordijn met leuke retro print, voor nader te bepalen projecten, maar te mooi om te laten liggen. Deze wordt dus zeker nog vervolgd.





 

1 opmerking:

  1. Ik vind het knap wat jij altijd vindt in de kringwinkel, zo'n vondsten zijn hier toch zeldzaam hoor ...

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Instagram Follow