maandag 15 juni 2015

little happy week 6

al dat schoon weer, daar word jet toch anyway happy van, toch? de was die buiten hangt, in de tuin werken tot het echt te donker wordt, zomerkleedjes, vuile kindervoetjes en een zandbakje aan de deur (van het uitschudden van zakken en schoenen) ...

1. het moment dat de kindjes in bed liggen, de man van huis is en de planten, alle planten, ook in de serre, water hebben gehad
ik wil er ook niet over zeuren, zeker niet, want ik doe het graag en brengt me tot rust, ook als de man wel thuis is, maar het is ondertussen een aardige karwei geworden. (maar als staat wel echt mooi te groeien)


2. het moment dat de kindjes in bed liggen, de man van huis is, de planten water hebben gekregen en het tijd is voor een glaasje goud (witte wijn met vlierbloesemsiroop, beide van 2014)

3. een pikant dametje met melkflessenbenen (een radijsje uit de lentemix van de nieuwe tuin)


4. een duiveltje, een cuberdonnetje, hij lust ze niet, maar ik wilde hem toch eens laten proeven van wat er op zijn truitje staat. Bij deze, af te vinken en te geef, cuberdonnekes


5. Vaderdag en een man die weer thuis is na een voetbalweekendje, jihaa, niet gedacht dat ik zo opgelucht ging zijn maar echt, de kindjes waren zo druk dit weekend, mijn oren suizen nog na van hun kinderen-op-speed-vrolijkheid.
diezelfde man liet mij daarnet een super cool filmpje zien
https://www.youtube.com/watch?v=6grUE5wCAVw
hoe cool is dat?
naar het evenbeeld (maar dan beter) van Chelsea
https://www.youtube.com/watch?v=Bxxdi1PWds8

6. cocktail met een parasolleke en een rietje
en verder nog something between my son and me

 
7. de tand
de tand, die ons al een week in spanning houdt. en elke dag denk ik: "dat is voor morgen, maar dan nu echt voor morgen, als ze hem vannacht maar niet inslikt ofzo" Maar voorlopig heeft ze hem dus nog, tandje 3 die er uit gaat ('t is rechts boven en hij is echt heeeeeeel los).
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow