zaterdag 26 maart 2016

voor als je eens een half uurtje tijd hebt: de mini maxiskirt

afgelopen week trok ik zonder plan naar Lizzy l'oiseau, om te snuisteren, stoffen op te snuiven en me te laten verrassen en misschien een ook een beetje voor een babbel.
Ik vond er een mooie zachte elastiek die perfect is van breedte voor een kinderrokje. Dat vindt uiteindelijk altijd een toepassing, zo'n mooie elastiek, dus ik kon hem niet laten liggen. En zonder er echt naar te zoeken, vond ik bij thuiskomst meteen de perfecte stof, een kringwinkelvondst van 1 euro. Je zag het misschien hier al tussen zitten in de tas.

Een rokje met elastiek, eenvoudiger kan je het niet verzinnen. Dat hoeft dus geen uitleg en anders, ... Mina Dotter deed het ooit zelfs met bijpassende nagellak.
Het weer en het model wachten op zonnigere dagen. Het zou zelfs niet verkeerd zijn als het model tegen dan een cm of 2 gegroeid zou zijn. maar zoals jullie zelf wel merken, is mijn geduld ver zoek, zowel in de naaiprojecten, het bloggen, als wachten op de zomer.
 

 
 
 



 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Perfecte match! En het staat superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stofje! Die maxi skirt is niet echt mijn ding, maar dat is smaak natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, voor mezelf zou ik zeker ook niet voor maxiskirts gaan hoor, ik ben daar niet groot en slank genoeg voor om daar mee weg te komen. En ik heb nog veel stof over om er misschien nog wat voor mezelf mee te maken.

      Verwijderen

Bloglovin

Instagram Follow