woensdag 25 mei 2016

KCW may 2016: Future Color Block

Het thema van de kids clothes week mei 2016 is FUTURE


Zeg mij FUTURE en ik denk
  • metallic
  • colorblock
  • asymmetrie
Waarom? Don't know,
Misschien omdat er toevallig al een tijdje een simple dress van Kaatje naaisels in mijn hoofd zit waarin die drie woorden samen komen, kan zijn hé, ik raad maar wat ;-)
Ver moest ik dus niet zoeken naar stoffen, want die lagen ongeveer vanboven op mijn berg stoffen.

Aan het patroon zelf paste ik niets aan. Ik knipte alleen de driehoeken uit het patroon, achteraan iets dieper dan vooraan, maar aan de schouders wel exact even breed.
Met de framilion had ik een mooier resultaat als ik die 2cm korter maakte.








Het model had er voor deze keer wel echt zin in. Mogelijk had een grote dosis frozen make-up en een likje verf daar wat mee te maken
De mosterd voor de fotoshoot haalde ik bij nixie clothing, een merkje dat ik tijdens mijn google zoektocht (future kids clothes) tegen kwam.













25 opmerkingen:

  1. héél mooi met die driehoeken! werkt inspirerend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op en top future, heel mooi! Ik denk dat er vandaag weer een Belgisch naaister gefeatured zal worden op de blog van kids clothes week ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooi! Echt knap gedaan zo met die driehoeken! Mooie combinatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. upermooi! Dit is de mooiste Simple dress tot nu toe die ik al gezien heb!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel, zo fijn om dat van jouw te horen (want ik kijk super hard naar je op :-) )

      Verwijderen
  6. Waaaauuuuw, dit is echt gewoonweg prachtig!!! Ik denk dat ik het met dorothee eens ben dat dit de mooiste is die ik al zag!! Zooooo mooi, echt perfect, en idd, helemaal in thema!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! De mooiste simple dress die ik al zag voorbijkomen! Die stofjes werden hier ook al vlijtig verwerkt in kleedjes maar raakten nog niet op de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo geweldig knap! En wat is ze moooiiii!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wow, wow! Die deel ik op mijn pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wow zeg, nu ben ik helemaal vereerd hoor. nog eens heel erg bedankt voor je gratis patroontje. zo snel klaar en wat een resultaat en ik vond het wel spannend om met dat elastiekje te werken, weer wat nieuws geleerd

      Verwijderen
  10. Top! Hier liggen er ook 2 asymmetrisch geknipte klaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Top! Hier liggen er ook 2 asymmetrisch geknipte klaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb ook nog eentje liggen, iets 'groovy' chat chocolat achtigs zo :-)

      Verwijderen
  12. Prachtig gedaan!!!

    Ik had niet zoveel inspiratie bij het thema eerlijk gezegd. Dit is gewoonweg geweldig! Duidelijk future, maar ook gewoon heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn eerste gedacht bij het thema was: "oh, gemakkelijk", maar als het puntje bij paaltje kwam, kwam ik niet verder dan planeten, de ruimte, ruimtereizigers, ... ik heb het thema echt wat moeten laten bezinken. Ik vond het dus ook zeker niet het gemakkelijkste thema van de hoop.

      Verwijderen
    2. Hahahaha, precies waar ik bleef steken :p Maar ik vind dat je er uiteindelijk heel creatief mee bent omgegaan!! Sjiek!

      Verwijderen
  13. Gorgeous dress and I just love your pictures! I can see why she was looking forward to the shoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt prachtig! Fantastisch idee, die colorblock!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi!! Ik ben helemaal fan van jouw versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. deze vind ik zoooo schoon! en de styling en foto's zijn ook de max!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Blanche, (nu nog weer krijgen dat ze het wat vaker aan kan)

      Verwijderen
  17. Oei, dat mag ik niet aan de dochter laten zien ;-). Zij wou ook zo'n comby ;-). Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Instagram Follow