donderdag 22 september 2016

dolly plaid week 23

En dan werd het herfst, HEERLIJK!!!! 


Ik had nog wat achterstand verleden week. Ik liet het haken ook weer klassiek liggen tot zondagavond. Dan keek ik ook nog eens naar Black. Een zware misrekening dat ik tijdens die film zou kunnen haken (ik trilde als een espenblad, dat combineert niet zo goed met haken). Ik heb dus nog steeds wat in te halen, maar we komen dichter.



Voor deze week:

Rij 1 tem 6: Haak 6 rijen ecru
Rij 7 tem 13: Haak 10 vasten in ecru, *haak 10 vasten in lichtgrijs, 10 vasten in ecru *. Herhaal wat tussen *…* nog 12 keer (tot het einde van de rij).
Ik gebruikte voor de dubbele zigzaglijn al lichtgrijs. Dus voor de blokjes gebruikte ik donker grijs. Ik zal wel zien hoe het verder loopt.


Week 23 is zoals je ziet een rustig haakweekje. Het is dan wel een lijntje meer dan gewoonlijk, maar het 10-10 figuurtje haakt wel gemakkelijk weg.
Veel haakplezier




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow