donderdag 20 oktober 2016

dolly plaid week 27

zo zot zeg, nog 3 weken! (of 4, voor mij nog 3) en dan is het gedaan. geen mailtjes meer met het nieuwe patroon van de week. Stom, maar ik ga dat missen. Het haken zo niet*, maar dat mailtje elke week. En ook al is het vervolg nu voor iedereen duidelijk, toch ben ik nog steeds benieuwd naar het telpatroon alsof ales voor de eerst keer is.  

Ik ben nog niet helemaal bij gehaakt voor week 27. Straks doe ik de rest nog en ga ik door met week 28. Wat ik zit in een flow. Dat moet ik dus vooral zo houden, om die laatste loodjes er vlot door te krijgen.
Het vervolg op de voorgaande week laat zich al een tijdje vanzelf raden.   






het telpatroon ziet er als volgt uit:


Rij 1: Haak 23 vasten in ecru, haak 13 vasten in groen, *haak 35 vasten in ecru, haak 13 vasten in groen*. Herhaal wat tussen *…* staat nog 3x. Haak 22 vasten.

Rij 2: Haak 23 vasten in ecru, haak 11 vasten in groen, *haak 37 vasten in ecru, haak 11 vasten in groen*. Herhaal wat tussen *…* staat nog 3x. Haak 24 vasten.

Rij 3: Haak 25 vasten in ecru, haak 9 vasten in groen, *haak 39 vasten in ecru, haak 9 vasten in groen*. Herhaal wat tussen *…* staat nog 3x. Haak 24 vasten.

Rij 4: Haak 25 vasten in ecru, haak 7 vasten in groen, *haak 41 vasten in ecru, haak 7 vasten in groen*. Herhaal wat tussen *…* staat nog 3x. Haak 26 vasten.

Rij 5: Haak 27 vasten in ecru, haak 5 vasten in groen, *haak 43 vasten in ecru, haak 5 vasten in groen*. Herhaal wat tussen *…* staat nog 3x. Haak 26 vasten.

Rij 6: Haak 27 vasten in ecru, haak 3 vasten in groen, *haak 45 vasten in ecru, haak 3 vasten in groen*. Herhaal wat tussen *…* staat nog 3x. Haak 28 vasten.

Rij 7: Haak 29 vasten in ecru, haak 1 vaste in groen, *haak 47 vasten in ecru, haak 1 vaste in groen*. Herhaal wat tussen *…* staat nog 3x. Haak 28 vasten.

Haak 4 rijen in ecru.

Haak 1 rij in donkergrijs.

Haak 1 rij in ecru.



*En het haken zelf zo niet missen? Nu ja, eerlijk is eerlijk. Er ligt nu zo veel naaiwerk klaar, zelfs al geknipt en al, zelfs nog zomergerief (voor mezelf). Mijn hoofd ontploft haast van de ideeën waar gewoon te weinig tijd voor is. Het zijn er zo veel dat ik ze nooit allemaal genaaid zal krijgen. Maar mijn focus zal dus minstens eventjes op naaien gericht zijn. Met misschien af en toe kleine haakprojectjes tussendoor. De rollen mogen ook eens omgekeerd zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bloglovin

Instagram Follow