zaterdag 12 november 2016

Bloggers for life deel 3: vreetzoppers

Voor wie de bloggers for life actie een beetje volgt, moet ik ze niet meer voorstellen, de vreetz'oppers.
Voor de dochter maakte ik al eerder een zorgenvriendje. (en hout vasthouden, maar voorlopig is het een zonder-zorgen-vriendje). Dat was zonder handleiding. Dus nu, zo met handleiding en patroontje, ging het eens zo goed.

Ik wist ook al meteen welk stofje ik zou gaan gebruiken (waarschijnlijk mijn oudste stofje uit de collectie), want net zoals bij de andere sew alongs, ben ik niets speciaal gaan kopen, met uitzondering van 3 ritsen die dan nog de verkeerde bleken te zijn.
Perfecte restjesverwerking dus.

En weet je dat vreetz'oppertjes een beetje als mensen zijn? Ze zijn niet perfect, maar dat is niet erg, dat maakt hen allemaal een klein beetje met een hoekske af, en allemaal uniek. 2 verschillende oortjes? Een rits iets te wijd ingezet? Niet perfect in een cirkeltje gestikt?
Dat was allemaal zo de bedoeling weet je ;-)

I present you, broer en zus vreetz'opper

 
 


 
 
nog even mooi lachen voor de camera: 
 
 
 
zeg, en hebben jullie 't al gezien?
alle creaties voor de veiling zijn nu al te bewonderen
De eerste veilingweek gaat nu maandag al van start, dus hou de virtuele portemonnee al maar klaar, want er staan werkelijk prachtige stuks tussen.  


6 opmerkingen:

  1. Super mooi. Zo lijken het echte beertjes. Ik vind ze geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat achterste stofje is héérlijk knuffelbaar zeg, als die je zorgen niet tegenhoudt, dan weet ik het ook niet meer... dank je wel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de bestellingen zijn al aardig aan het binnen lopen hier moet ik zeggen. En met dank aan je handleiding, van alle sew alongs eigenlijk, zie ik dat zelfs nog zitten. 't is dat als ik mijn kinderen laat doen, er weinig effectief in Gent zou geraken.

      Verwijderen

Bloglovin

Instagram Follow